1e stap vervolg glasvezel

Van Reggefiber mocht ik vernemen dat er inmiddels weer wat beweging in de aanleg van de glasvezelverbindingen zit. Eind augustus is het hoofdnet in Oosterwold aangelegd. Nu, vijf maanden later lijkt er als een donderslag bij heldere hemel ineens weer iets te gaan gebeuren. Ik heb een bericht van Reggefiber ontvangen waaruit blijkt dat onderaannemer Volker Wessels zit te wachten op de provincie. Veel informatie heb ik niet en wat ik heb is cryptisch:

Alle aanvragen liggen bij de Provincie en gemeente. De persoon die het moet beoordelen is ziek en niemand anders neemt de verantwoording. Maandag om 8 uur is er iemand aanwezig om hier een besluit over te nemen ( dit is toegezegd door de Provincie).

Niet verkeerd,.. 8 uur. Maar waarom dit vijf maanden op zich heeft laten wachten is mij niet bekend.

Wanneer van aanvang aan was gezegd dat het een half jaar langer zou duren was ik reuze begripvol geweest. Maar wanneer de stellige belofte was dat we voor de kerst internet zouden hebben en ruim 40 huishoudens twee maanden later nog steeds zitten te wachten op Volker Wessels die zit te wachten op de terugkomst van  een zieke medewerker van de provincie, is van begrip geen sprake meer.

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

