Oosterwold groeit! (status 23 juni 2017)

KnipselKnipsel

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, oosterwold en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Oosterwold groeit! (status 23 juni 2017)

  1. Reena zegt:

    Is er ook ergens een lijst met welk initiatief welk nummer heeft? Ben wel benieuwd wat er allemaal in de buurt komt!

    Like

    • frankenco zegt:

      Beste Reena,
      Mogelijk is die er, maar niet van de gemeente of van mij. Het openbaren van een dergelijke lijst zou (zonder instemming van alle betrokkenen) een schending van de privacy opleveren (in strijd met de wet bescherming persoonsgegevens).
      Via facebook kan je geloof ik wel heel veel opvragen/vinden maar daar kom ik nooit.
      Op de site http://oosterwold.donerler.net/ kan je ook wat informatie vinden. Het vraagt wat geduld voordat het scherm is opgebouwd en slechts weinigen zijn bereid om hun hun persoonlijke gegevens te publiceren. Succes!

      Like

  2. Reena zegt:

    Aaah ja, nu je het zo brengt, klinkt dat inderdaad erg logisch. Ik dacht zelf meer aan de wat “grotere” initiatieven, zoals Ecoparkhof, reGen, Hertenhof, etc. Maar er zijn natuurlijk heel veel individuele initiatieven. Daarvan kan ik me voorstellen dat die niet overal genoemd willen worden. Zeker niet zonder toestemming.

    Maar bedankt voor de tips! En bedankt voor het bijhouden van een blog. Erg leuk en leerzaam!

    Like

Reacties zijn gesloten.